Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SELAMAT DATANG KE WEB BLOG MAJLIS ALUMNI IPG KAMPUS SULTAN MIZAN

Aksi Budak Terlampau di Harian Metro

>> Wednesday, December 15, 2010

*Pandangan Peribadi Jailani Bin Mohd Yusoff

Dah baca surat khabar Harian Metro hari ini tak? Kalau belum baca lagi anda patut membacanya. Video seks adik-beradik berumur 11 tahun (lelaki) dan 13 tahun (perempuan) mula tersebar ke seluruh negara. Sila ambil perhatian. Bukan nak suruh anda semua cari dan download video ni. Perhatian yang lain saya maksudkan. Video yang dirakamkan di salah sebuah hotel atau motel di negara ini telah dirakam oleh orang ketiga. 

Gambar dari Harian Metro
Betapa up to date anak-anak kecil pada hari ini yang bertingkah lagak seperti orang dewasa. Kalau dulu-dulu cuba meniru pakaian orang dewasa, selepas itu cuba meniru cara percakapan, selepas itu pula cara pergaulan. Inilah akibatnya bila salah bergaul. Tindakan seterusnya ialah menggauli. 

Main lastik lagi best
Apabila anak remaja yang sepatutnya bermain konda-kondi, ting-ting, serta melastik burung telah bertukar permainan ini pasti membimbangkan semua orang. Tapi kepada siapa kita ingin menuding jari. Tempias pada guru dan sistem pendidikan negara pasti ada. Sistem pendidikan di Malaysia telah mencuba sahabis baik untuk menangani masalah sosial di kalangan remaja walaupun ada sedikit kekurangan. Kita masih belum membalut sepenuhnya sistem pendidikan negara dengan Al-Quran.

Mungkin sudah tiba masanya kita menyadur penuh bukan sekadar kulit sahaja sistem pendidikan negara dengan Al-Quran

2 comments:

Unknown December 15, 2010 at 11:56 PM  

wahaha.. bahaya btol bdk2 ni.. tukang rekod tu agk2 laki ke pompuan?? XD

ijatnuar87 December 16, 2010 at 1:34 AM  

nk wat camner...dunia dah makin nak berakhir,huhuhu

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP